Dárková kolekce 2023 Arkána
Malé ohlédnutí za dárkovou kolekcí přírodní tělové a pleťové kosmetiky v roce 2023, která byla ve znamení Tarotu. Dovolte, abychom vás nejdříve ve zkratce blíže seznámili s významem a myšlenkou [ comfort zone ].
Každý rok jsou nové limitované edice dárkových sad přírodní kosmetiky a každá z nich má svůj význam a každou spojuje jedinečný poutavý příběh. Kdyby nám jej někdo osobně vyprávěl určitě by to pro mnohé z nás bylo ještě vyjímečnější než pár slov psaných, v našem případě na našem blogu. Všimněte si, že nádherné motivy jsou vyobrazeny na krabičkách a každá je originální a jedinečná. Spojením poutavého designu krabičky a jejího obsahu ať se jedná o denní, oční nebo noční pleťové krémy či séra tak vznikne nádherný dárek pro manželku, babičku pro Vás nebo Vaše blízké. Krabička je vyrobena z pevného recyklovatelného kartonu, který se dá využít na větší či menší poklady.
Dárkové sady zejména pro ženy, ale s řadou /skin regimen/Lx i pro muže jsou pečivě složeny z top nejprodávanějších produktů jednotlivých řad [ comfort zone ]. Velmi příjemným bonusem je výhodnější cena pleťové a tělové kosmetiky [ comfort zone ] oproti nákupu produktů samostatně, tudíž zde neplatíte navíc ani za dárkové balení - krabičku, ale pouze za produkty, které se ukrývají uvnitř, úspora za nákup se pohybuje mezi 10-20%.
Arkána neboli záhada přírody, inspirace nové [ comfort zone ] dárkove kolekce 2023, přináší hodnoty naší značky jedinečným způsobem, takovým, který tu doposud nebyl. Dárkové sady připomínají starodávné hrací karty, které s sebou nesou velkou etickou a morální hodnotu: zázraky viditelného i neviditelného světa. Nová [ comfort zone ] dárková kolekce, přináší již zapomenuté mocenství karet. Vyobrazuje ty nejdůležitější hodnoty značky pro člověka a přírodu prostřednictvím grafických a obrazových prvků. Například: Síla, péče, regenerace, vědomosti.
Kolekce se skládá z široké nabídky limitovaných edic sad a samostatných produktů od těch cenově nejdostupnějších, po těch podporující hero produkty až po prémiové sety. Sortiment a cenová strategie byla navržena pro uspokojení hned několika potřeb: představit značku novým klientům, nabídnout věrným klientům šanci dokoupit jejich nejoblíbenější produkty za výhodnou cenu a nakonec nabídnout dárky, které potěší v různých cenových kategoriích.
Každé složení následuje filozofii značky o čistých a vegan-friendly produktech podpořených bioaktivními a biomimetickými texturami pro maximální efektivitu a udržitelnost.